СТРУКТУРА
ІМІДЖУ ОСВІТНЬОЇ УСТАНОВИ
ВКЛЮЧАЄ ТАКІ СКЛАДОВІ:
1.Соціальний імідж
організації - це уявлення широкої
громадськості про соціальні цілі та роль певного освітнього закладу в
соціальному і культурному просторі міста.
2. Імідж освітньої послуги - це
уявлення людей про особливі унікальні характеристики, якими с ці послуги.
3. Імідж керівника формується за рахунок не тільки його зовнішнього
вигляду, але й поведінки, мови та розумових здібностей.
4. Імідж
персоналу формується насамперед на основі прямого контакту із
працівниками закладу. При цьому кожен працівник може розглядатися як обличчя організації, за яким судять
про персонал у цілому. Важливим с все: фахова компетентність, культура
спілкування, соціально-психологічні характеристики співробітників, навіть їх
соціально-демографічні та фізичні дані: вік, стать, сімейний стан, наявність
або відсутність фізичних вад.
5.Внутрішній
імідж організації — це
уявлення співробітників про свою організацію. Основними детермінантами
внутрішнього іміджу є культура організації та соціально-психологічний клімат.
6.Візуальний
імідж організації — це уявлення про освітній заклад, субстратом якого є
зорові відчуття, які фіксують інформацію про інтер'єр приміщення, навчальні
кабінети, лабораторії, майстерні, наявність або відсутність зручних,
відремонтованих доріг до будівлі, освітлення пришкільної території у вечірній
час, використання у навчальному процесі комп'ютерної техніки, мультимедійного
обладнання, створення комфортних умов для учнів, вчителів, технічного
персоналу закладу, символіки організації.
|